Projektowanie reklam

W skład projektu wchodzą następujące elementy:
- 1 projekt graficzny billboardu lub innego nośnika wielkoformatowej reklamy
- 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
- Wersje do druku (CMYK)
- Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
Przesyłamy:
- Niezbędne formaty plików do druku oraz prezentacji np. na stronie www
- pliki w formacie .jpg
- 1 plik w formacie .pdf – CMYK
Przebieg realizacji zlecenia
1. Zapytanie i brief
Po otrzymaniu od Ciebie zapytania poprosimy Cię o wypełnienie briefu. Dzięki temu poznamy Twoją wizję i oczekiwania co do projektu. Następnie przedstawimy naszą propozycję.
5. Projektowanie graficzne
Na tym etapie zajmujemy się projektowaniem. Będziemy przesyłać wstępne wersje do dyskusji i ewentualnych poprawek na podstawie Twoich uwag.
2. Wycena
W tym kroku wycenimy naszą usługę bazując na przesłanym briefie i wcześniejszych ustaleniach.
6. Finalizacja usługi
Jeżeli projekt jest gotowy to przygotowujemy go do puszczenia w eter.
3. Umowa i zaliczka
Przesyłamy Ci umowę współpracy i jeżeli zaakceptujesz jej warunki prześlemy fakturę zaliczkowa – jej opłacenie to niezbędny warunek do rozpoczęcia współpracy!
7. Akceptacja i rozliczenie
Prosimy Cię o akceptację zlecenia na podstawie umowy. Opłacasz fakturę i po tym fakcie przekazujemy pliki oraz prawa autorskie do projektów.
4. Materiały
Poprosimy Cię o zebranie i przesłanie nam wszystkich materiałów, które będą dla nas niezbędne do stworzenia projektu. Będą to zdjęcia, teksty, animacje, rysunki, etc. Wykorzystamy je aby zrealizować projekt.